Rezultatele cautarii dupa : "image pr"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Trei campanii Image PR in finala IPRA
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile  „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
Partener nou la 1 milion de euro. Catrinel Burghelea, langa Alex Paius si Iulia Tanase la Image PR.
Joi, 23 Iulie 2015
 Burghelea - Communication Director, Partner, detine 5% din companie si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius - General Manager, Partner (75%) si Iulia Tanase - Managing Director, Partner (20%).
Campania Votez pentru Sanatate de IMAGE PR, in finala SABRE GOLD AWARDS
Miercuri, 19 Aprilie 2017
 IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)
Surse adplayers: Pitch si pe contul de PR la Ursus.
Joi, 09 Februarie 2012
 Printre invitati – Millenium, GMP PR, Image, V+O. Deocamdata concursul se afla in faza de preselectie.
Evensys face pe 13 Martie PR Forum
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul îl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
Contul Casino Palace la Image, dupa o licitatie cu Rogalski - Grigoriu, V+O si agentia PRwave.ro
Marti, 11 August 2009
 Pe langa companiile de relatii publice Image, Rogalski Grigoriu si V+O Communication, una din curiozitatile licitatiei este participarea la concurs a „agentiei” PR Wave...
Saatchi & Saatchi a numit un nou Corporate Communication Officer
Luni, 24 Noiembrie 2008
 Florin Ionescu (23 ani) a lucrat la Campaign, publicatie care si-a incetat de curand aparitia, si Image Promotion, in prezent Image PR
IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Joi, 29 Octombrie 2015
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani  pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism...
Lowe PR a intrat in CCRP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
Duminca, 13 Iulie 2014
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani

Image PR vrea 5 oameni noi. Zeci de aplicanti prin Internship.
Vineri, 22 August 2014
 Internship-ul se adreseaza studentilor sau absolventilor facultatilor de profil, precum si tuturor celor care doresc sa descopere ce presupune o cariera in domeniul comunicarii si al relatiilor publice.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
150.000 de  copii, parinti si bunici inscrisi online in Mega designer mic, pentru Mini Mega Chic, de Ogilvy
Miercuri, 27 Decembrie 2017
Ogilvy Romania si Mega Image au desemnat castigatorii campaniei versiunea mini pentru Mega Chic by Mega Image - concurs de desene pentru artistii de pana in 12 ani, care au fost provocati sa creeze opere colorate pentru a semna in final urmatoarea colectie de super sacose Mega Chic.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019
 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
1 2 3 »